13 August 2013

あの。。ねね
Tuesday, August 13, 2013

あの。。ねね

みんなさんおひさしぶり!お元気ですか? 僕はせんせいAdd to Facebookをしました。いまみんなさんレベル6のにほんごクラスがべんきょうします。すごいですよね!クラスがいつも楽しかったです。

僕はたくさんにほんごがわすれました。たいへんですね!たすけてください (-。-; 来年、たぶん。。にほんごをもう一回べんきょうしたいです。

みんなさんまたあいましょう!^^

p/s: I had forgotten most of my Japanese, so obviously whatever I wrote up there may not be accurate. Usage of the vocab and grammar may not be correct either. But oh well, so what :pppPpPpppPppp ?? I tried!!!!!

0 bright lights:

Post a Comment